TIDAKKK !!

WAAA !!! TIDAKKKK !!!
huhu .. pecah sudah henset kesygan aku .. huhu .. punah semua harapan aku ,, hilang semua kegembiraan aku ,, hilang semua !! haaaaa !! takk suke laa .. henset aku dah rosak !! cause jatoh semlm .. huhu .. bodonyee aku ... knpe aku takk selamatkan henset aku mse jatoh tu .. huhu .. sekarang aku dah macam org angau dahh .. gelisah takde fon .. weyyy !!! msti laa gelisah , fon tu dahh mcm nyawa aku tao .. selame ni dokk bkepit 24jam dgn aku ni tibe2 hilang , gelisah a .. huhu ..  korg msti ckp " beli je laa fon baru , habis crita " but aku takde duit laa .. tak sukenyee  .. mate ni dah naik bengkak dah , dokk asyik nangis je .. huh .. to my frend : maaf kalau ade mcet yg korg send farah takk reply . to my buyfie : b , maaf takk dpt mcet b .. huhu .. http://www.smileycodes.info

❤ anda suke post nie ? tekan aje button LIKE ❤

0 orang budak chubby:

Post a Comment

sila tinggalkan pesanan anda . ♥♥♥