perempuan gedik lagi !!

hye hunn !! ni aku nakk cerita pasal budak2 form4 kat sekolah aku ni ..

alkisah .. toib !! alkisah maka tersebut la kisah .. toib !
sang kancil datang beramai2 mengadap yg dibawah mulia sultan firaun ..
mana firaun pakai sultan ! haha .. dah macam dalam cerita PENDEKAR BUJANG LAPOK daa ..


- time ajis baca surat !!

haha .. aku merepek sudaa .. hee ..

ni nakk cerita , actually semalam kelas aku & kelas dak form4 [ yang ambil sains tulen ] ade laa ikut lawatan ke UTM sempena karnival konvokesyen .. hee ..
so means 1hari laa kiteorg tak belajar .. hee ~ ehh !! takde laa sesenang macam tu .. kiteorg sempat la belajar jugak , tapi belajar fizik jep laa .. hehe ..
so habis jep waktu fizik , kiteorg pergi laa ready2 nakk naik bas ..
ehh !! bukan2 !! aku lupe daa , kiteorg pergi melantak dulu .. hehe ..
then seperti biase dengar je cikgu dokk terpekik terlolong , means bas daa sampai laa tu .. yeay !! hehe ..
sesudahh dengar jep pekikkan cikgu tu , aku punyee laa jalan laju selaju kura-kura sebab excited sangat ..
ehh !! aku rase aku jalan laju sikit laa daripada dia .. hehe .. [ otak mereng sudaa ] :P
masok2 je dalam bas , punyee laa selesa telinga aku mendengar suara kegedik-gedikkan dak2 perempuan dokk melalak menyanyi lagu justin biere !! [ lagu baby ]
ohh makyai !! sedap sungguh suara mereka , sampai nakk terkeluar tahi telinga aku .. haha ..
dah laa budak2 lain terpakse berdiri disebabkan bas penuh .. [ aku duduk laa ] then terpakse lak dengar kemerduan suare diaorg ni ..
aku rase macam nakk cakap je .. " dik , suara adik sedap sangat tapi kalau takk nyanyi lagi sedap dik .. aman sikit .. " haha ..
tapi aku malas laa .. nanti takk pasal2 gadoh ..

ok , setelah ambil masa dalam 30minit akhirnye kiteorg sampai ke UTM .. yeay !! bestnyee !! :)



lepas turun jep dari bas , aku rasa macam nakk berterima kasih jep kat budak2 fom4 ni sebab kegedikkan diaorg ..
macam mana laa aku takk bingit , turun2 jep daa terpekik2 + tergedik2 + ketawa macam hantu pontianak mengilai .. adoi ..
then yang malunye , sekolah2 lain dokk tengok jep kegedikkan dak2 ni ..
yang paling siotnyee , turun2 jep dari bas aku dengar budak2 ni cakap macam ni .. " eee !! hensemnyee budak tu " " ee !! cutenyee muke mamat tu . " "ee !! smartnyee mamat tu " ..
eeee !!!! gediknyee aku .. adoi !! buat malu jep tau .. huhu ..
agaknyee la kan diaorg ni masa makan kat kantin sekolah , diaorg termakan virus ngada2 agaknyee ..
thats why laa diaorg macam tu masa hari tu .. haha ..
takde laa bukan ape , kalau nakk menggedik pun agak2 laa ..
jangan laa over sangat .. nanti diri sendiri yg malu .. :)


❤ anda suke post nie ? tekan aje button LIKE ❤

3 orang budak chubby:

Anonymous said...

Kenapa kamu tak join cakap sama "Eee gediknya pompuan tu". Sambil muncung mulut menghala ke mereka. Hahaha.

cikk farah said...

haha .. malas laa nakk join same .. hehe .. lagi pun malas nakk sound2 ni .. nanti gadoh lakk .. nanti lagi malu , so diam2 jep laa ..

Fathira Fadzli said...

haha!!eeee!!!gedixnyeee..haah!!

Post a Comment

sila tinggalkan pesanan anda . ♥♥♥