2nd week TRIAL mood !

heyy kawan2 ! apa kabar semua ?? #haha , macam kanak2 riang laa pulak .. hee ~ oke2 ! aku malas nak bebel banyak2 .. entry kali nie aku nak continue pasal TRIAL mood yang aku buat last week .. HAHH !! APEE ???? dah lupaa ??? eeeeee ! sampai hati korang .. #huhu .. :face36: alaa , yang NIE laa .. eemmm ~ oke laa let's continue ..

minggu kedua ..
ISNIN : paper MATH ..
oke , sumpah ramai budak2 tak berapa minat subjek ni .. but bagi aku , oke laa .. senang laa kalau kita tahu formula dia .. oke , kitaorg mula dengan paper1 .. adoi ! susah sikit kot .. #haha .. banyak jugak laa soalan yang aku tak tahu .. exspecially circle .. huuu ~ sedih kalau jawab soalan tu .. #kau sorang jee farah .. huhu ~ oke2 ~ habis jee paper1 , kita beralih pulak pada paper2 .. oke paper2 quite oke laa .. senang banyak daripada paper1 .. #yeahh ! aku paper2 boleh laa buat darpada paper1.. #alasan !! huhu .. habis jee paper , rasa macam nak merdeka jee .. but bile terkenangkan paper esuk , terus lemah .. paper KIMIA kott !! huhu .. #menangis !:face22:

SELASA : paper CHEMIST ..
adoi ~ masa exam CHEMIST lagi best .. pagi2 lagi semua membe2 aku dokk busy baca buku .. yang baca redoxnyee lain , yang baca thermochemistry lain , yang baca aloynyee lain .. #maaf kalau korang tak tahu .. oke kita continue oke ! emm , aku laa baca CHEMIST sikit2 .. pagi tu , sampai jee sekolah aku tunggu laa membe aku kat bus stop sekolah .. niat murni aku sebenarnyee nak buat ulangkaji sikit , yelaa nak kukuhkan laa sikit ingatan tu kan .. #ayat dia , tak boleh blah ! tapi malang tak berbau , punya la bising kat bus stop masa tu .. ya adoi !! :face23: korang tahu , budak2 form3 yang duduk kat bus stop tu punya laa bising , macam ape .. grrr ~ :face11: aku kat situ sabar jee laa tunggu membe aku dengan penuh kesabaran .. #ayat dramatis ! :face15: oke , sampai2 jee membe aku , aku terus blah plus terus menyambung pembacaan yang tergendala tadi .. oke serius ! paper dia susah gila ! macam nak mati jawab ! bukan aku jee cakap macam tu , membe2 aku yang clever tu pun cakap macam tu .. haa ~ then bila habis jee paper CHEMIST , aku and membe2 rasa macam nak menangis jee .. #sedih ! :face36:

RABU : paper ADD MATH ..
oke , seriusly and secara jujurnyee aku tak suke subjek ni .. haa ~ tapi ape boleh buat kene study jugak .. #tak sukenyee ...:face16: errr ~ oke , aku memang tak teror subjek ni . so pagi2 lagi aku suruh membe aku ajar aku .. #thanks kawan ! hee ~ seriously masa membe aku ajar aku paham la jugak sikit2 .. but bila aku buat , adoi ~ macam ape entah .. #hancuss ~ oke , time to exam .. masa exam aku dah macam ape dah .. haa ~ tension beb ! lain yang aku belajar lain yang keluar .. #pening ! oke , aku pun redha laa .. aku pun jawab je laa ape yang aku tahu ..

KHAMIS : paper BIOLOGY ..
haaa ~ paper ni aku paling takut nak ambil .. huhu .. oke , aku dengan membe aku study laa kan sebelum exam start .. sibuk ni dokk hafal sana hafal sini .. but ....... apa yang kitaorang hafal tu tak keluar ! #ish !! sedihh ~ :face36: frust gila kitaorang .. :face63:tapi nak buat macam mana , jawab jee laa .. masa jawab paper1 lagi best .. semua dokk focus kat paper3 jee .. #report ! then apa lagi , hancuss laa paper1 kitaorang .. but ada laa soalan yang senang sikit .. :face50: oke , time to answer paper3 .. perhh !! aku bagitau korang , semangat gila membe2 aku plus aku sekali laa #heheh . jawab paper3 .. yelaa , segala telah dihafalnyee .. #hafal boleh laa ! hehe .. kitaorang rasa lega BIO dah habis , tinggal paper FIZIK jee .. :face53:

To be continue for 3rd week TRIAL mood ....

❤ anda suke post nie ? tekan aje button LIKE ❤

1 orang budak chubby:

Post a Comment

sila tinggalkan pesanan anda . ♥♥♥