debaran !

30 HARI LAGI - SPM !!!

Debaran semakin sampai kemuncaknya ! SPM akan tiba tidak lama lagi .. 30 hari lagi jee sayang .. #sebulan laa tu .. * oke tak lama lagi je tu .. emm , takutnyaa ~~~

Sebenarnya aku tak tahu nak cakap apa , sebab otak tengah kusut gila bila ingat tarikh SPM dah nak dekat ni .. yela , masa trial hari tu punya laa teruk keputusan .. emm , aku just hope sangat2 aku boleh buat yg the best masa SPM nanti ..

btw , sayang2 ku sekalian aku harap sangat korang akan mendoakan aku supaya aku menjawab soalan dengan tenang .. :) bukan aku sorang jee , begitu juga dengan rakan2 seperjuangan ku .. doakan laa kitaorang supaya kami semua sentiasa dalam keadaan tenang apabila menghadapi SPM nanti .. semoga dengan limpahan doa daripada anda , kami semua #SPM victim dapat mengharungi SPM dengan jayanya tanpa halangan ..

NOTA KAKI :
GOOD LUCK too for all SPM VICTIM OF 2011 .. BEST OF LUCK oke dear ..


❤ anda suke post nie ? tekan aje button LIKE ❤

0 orang budak chubby:

Post a Comment

sila tinggalkan pesanan anda . ♥♥♥