1st week TRIAL mood !

hyee peeps ! haa ~ lama gila tak update blog .. #rindu kau blog ..:face21: yelaa , sekarang aku tengah TRIAL .. tu yang busy bebeno tu .. #haha .. uke seriously aku macam tak prepare apa2 jee masa trial ni .. jawab paper pun macam tak ada perasaan .. #gila teruk ! haa ~ entah laa , aku macam belum bersedia jee .. uke laa , aku actually uke jee dalam subjek teras #BM , BI , SEJARAH , MATH , AGAMA .. but aku rasa aku teruk dalam subjek tambahan .. #lagi2 ADD MATH ! :face29: uke laa , meh aku ceritakan mood TRIAL aku and friend2 aku sepanjang 2minggu ni ..

minggu PERTAMA :
SELASA : paper BM ..
oke , semua sibuk baca yang mana penting je .. #semua penting kot .. semua sibuk baca isi2 karangan jee . ohh ! lupa nak bagitau .. kitaorang exam paper karangan dulu .. so masing2 da nervous nak jawab paper karangan .. #hehe.. aku lagi laa nervous plus stress , sebab masa 1st day TRIAL laa aku kena demam plus batuk plus selesema .. #hah ! sumpah stress gila !! :face59: oke , start jee exam masing2 diam .. #yelaa , nama pun exam mesti laa diam takan nak bising macam kat pasar .. #oke stop bebel .. *sorry .. hehe .. :face35: oke continue , lepas je tamat masa menjawab semua muka da kendur balik .. no more stress .. then continue membaca komsas pulak .. #haha .. semua aku tengok dah macam apa jee .. sini dok berbual , yang sana dok bincang soalan karangan tadi , yang disini dok sibuk potpet2 , yang disinun dok sibuk membelek2 buku , sampai jee kat tempat aku and friend , semua dok menghafal .. #haha ..

RABU : paper BI ..
oke , paper BI aku jawab entah apa2 jee .. btw , soalan spot yg teacher kitaorang bagi tu ada laa keluar sikit2 .. oke , macam BM juga kitaorang jawab paper essay dulu .. haaa ~ tak tahu nak baca apa !!!!! #huhu .. :face63: masing2 dah blur2 nak jawab paper .. and masa dapat jee paper aku and friend aku , dah pandang2 satu sama lain .. #gila laa dia punya soalan .. oke , then kitaorang jawab paper macam biasa laa .. :face17: oke , seriously kertas1 senang ..

KHAMIS : paper AGAMA ..
wahhh !! kitaorang rasa nak jerit je time exam AGAMA .. dah laa Prof. kitaorang tak bagitau soalan spot dengan kitaorang and tak bagi some tips pun kat kitaorang .. #huhu .. kitaorang main baca jee semua .. my friend semua dah kecut perut jee nak jawab paper ni .. haa ~ last2 , kitaorang redha je laa .. apa yang keluar nasib laa .. tapi yang bestnyaa , lagi sepuluh minit nak start paper , aku and friend dok terkumat kamit mulut dok menghafal agama ni .. haha .. time tu kelakar gila laa .. #membe aku siap berpusing2 menghafal .. and there you are , paper dah nak start kitaorang still lagi menghafal . #haha .. aku jawab dengan penuh ketenangan .. :face40: tapi time , kertas1 sumpah susah gila .. lagi2 bahagian sirah .. yaa Allah ! penat siot kalau baca sirah .. #banyak sangat Tokoh .. *macam sejarah ..:face53:
Bold
JUMAAT : paper SEJARAH ..
haaa ~ masa jawab paper SEJARAH best .. sebelum naik kelas , aku and friend dok sibuk menghafal fakta ni kat dataran .. yang si Zaris , hafal fakta lain , yang si Amirah hafal fakta lain , yang si Sahira hafal fakta lain , aku hafal fakta lain .. then bile bergabung , dah macam apa dah .. BISINGG !!! :131: dah macam kat pasar malam .. #haha .. yang tak boleh blahh tu masa otw naik tangga , sibuk ni dok baca kuat2 macam kitaorang je kat situ .. #hehe .. peace ! and seperti biasa , kitaorang dokk menghafal laa disaat2 akhir ..#haha .. FYI , masa dah tamat masa menjawab masih ada lagi membe2 aku tak siap menjawab , sampai cikgu ugut kertas diaorang cikgu tak hantarkan kalau still tak hantar .. then membe aku tu pun dengan pasrah bagi kat cikgu .. then masa untuk rehat ~ masing2 malas nak baca buku lagi , sebab lepas rehat kertas1 #objektif je kot , tikam saja loe .. haha .. and , itu laa kenyataan yang kitaorang lakukan iaitu , menikam saja segala jawapan yang tidak tahu .. #Baguss !! haha..

To be continue for the 2nd week TRIAL mood .....

❤ anda suke post nie ? tekan aje button LIKE ❤

0 orang budak chubby:

Post a Comment

sila tinggalkan pesanan anda . ♥♥♥