Selamat Hari Malaysia ! ♥

hei korang ! aku nak jerit ni !! #haha .. SELAMAT HARI MALAYSIA RAKYAT MALAYSIA !!!!!! #penuh semangat ni .. haha .. oke2 !! ni nak cerita , hari ni aku cutii !!!! #macam kau sorang jee yang cuti farah !! *opss ! over lak .. hee ~ oke actually saje jee nak bangga sebab cuti hari ni , yelaa dapat jugak otak ni rest daripada stress .. #ngee ~ ni nak story mory , pagi tadi aku bangun awal gile kot sebab selama ni bangun mesti lambattt jee .. #pengakuan eksklusif ! :face15: tapi aku sanggup bangun awal semata-mata nak tenguk sambutan Hari Malaysia plus sambutan Merdeka ke-54 .. ya Allah ya Tuhanku ! best gila tenguk ! aku rasa macam nak sangat tenguk sambutan secara live kat sana .. tapi tidak kesampaian hanya boleh tenguk melalui TV jee .. #kesiannyee ~

actually seriously aku bangga gila dapat jadi rakyat Malaysia .. gila tak bangga ., dah laa negara Malaysia ni aman jee .. tak ada laa perang sana , perang sini .. tak ada laa rusuhan yang teruk2 macam berlaku kat negara luar .. kira dekat negara kita ni masalah tu still terkawal lagi laa .. hah ~ aku pun kira bersyukur laa sebab dapat Perdana Menteri yang mentadbir negara dengan sempurna .. Alhamdulillah ~ aku bangga jugak jadi rakyat malaysia , sebab kita kat malaysia ni macam2 bangsa ada .. ada Melayu , Cina , India , Iban , Melanau and so on .. makanan pun banyak ~ nasi lemak ada , roti canai ada , yong taufu ada , laksa serawak ada and so on laa .. negar luar ada ? ada ? tak ada laaaa ~ Malaysia sajee ....

ni aku nak nasihat ni #dah mula dah , kita sebagai generasi muda mesti laa jaga attitude kita .. yelaa , kita ni laa generasi yang akan memimpin negara pada masa hadapan .. habis kalau attitude kita hancur tak ke nanti negara yang aman damai ni pun turut hancuss ? kita sebabgai muda mudi ni kene laa mainkan peranan sendiri .. jangan laa tahu nak merungut jee ..itu salah , ini salah , itu tak kene , ini tak kene , itu tak boleh , ini tak boleh then mulut dok potpet potpet .. bila suruh cari jalan penyelesaian dia , hasilnyee ? hampehhh ~ #haha .. tak boleh pakai ! aku bukan laa nak bebel , bebel , bebel #oke stop ! just mengeluarkan pandangan yang murni lagi suci ni .. #hehe .. tapi betul what apa aku ckp .. btw, renung2kan dan selamat beramal .. #hahah .

oke2 ! finally , aku dengan bangga ni nak jerit .. SAYA BANGGA JADI RAKYAT MALAYSIA !!!!!!!!!!!!!! SAYA SAYANGGGG MALAYSIAA !!!!! #yeahh ! aku puas !!! :face56:oke ni salah satu video yang menunjukkan dia bangga menjadi seorang rakyat Malaysia .. iaitu Matluthfi .. video ni video dia combine with contester contest yang dia buat .. enjoy yaw ~

❤ anda suke post nie ? tekan aje button LIKE ❤

0 orang budak chubby:

Post a Comment

sila tinggalkan pesanan anda . ♥♥♥