Can't wait it !!

heyy korang !! haa ~ aku spm tinggal 3paper jee lagi .. ya Allah , cepat laa habis .. tak sabar nak MEDEKAAAAA!!! *gelojoh.. haha ~ oke2 .. tadi masa tengah relax2 aku tengok laa tv kan .. then aku tertengok laa iklan pasal movie baru iaitu Ombak Rindu .. wahhh ! bestnyee ade Aaron Aziz .. :face2: *gatalnyee .. hee ~ sumpah ! masa tengok iklan dia aku dah mula tertarik dengan cerita dia .. then bila dia tulis kat situ , novel terlaris .. aku terus " ehh ! macam pernah dengar jee tajuk novel Ombak Rindu ni .. tapi di mana yaa ? " then aku terus naik bilik pergi cari something .. then tibe2 . tadaaaaa ! aku jumpe novel tu !!! haaa ~ aku baru teringat aku dah baca novel tu ... sumpah aku cakap , cerita dia best gilaa !!!aku tetap nangis walaupun dah berpuluh2 kali aku baca .. sumpah ! cerita dia sedih gilaa .. wuuuuu ~ :face22: oke laa , aku cerita sikit ..

Izzah ( maya karin ) dipaksa oleh bapa saudara dia untuk menjual diri tapi Izzah tak nak .. Walau merayu , melutut , menangis tapi bapa saudara dia tak peduli.. 1hari , Izzah telah dilanggani oleh Hariz ( Aaron Aziz ) dan telah ditiduri oleh Hariz .. Bila Izzah dapati dirinyaa telah ditiduri , dia sanggup menjadi perempuan simpanan atau isteri kedua Hariz dan bersetuju tidak akan menuntut sbarang hak sekiranya Hariz sanggup menikahinyaa semata2 tidak mahu hubungan mereka haram disisi Allah .. Hariz setuju dan menikahi Izzah tanpa pengetahuan ibu Hariz , Datuk Sufiah (Azizah maznah) dan tunangnya , Mila ( Lisa Suriani ) .. Hariz telah dipaksa untuk menikahi Mila sedangkan dia sangat mencintai Izzah .. Izzah terpaksa ditinggalkan di 1 apartment supaya perkahwinan mereka tidak di ketahui oleh Datuk Sufiah ..

tu jee kot , yang boleh aku cerita kat korang .. kalau nakk tahu lebih lanjut pergi laa tengok cerita ni pada 1 dec nanti .. haaa ~ walaupun aku dah baca novel dia , tapi aku still nak tengok movie ni .. aku rasa aku akan lebih feel bile tengok movie daripada baca novel ni .. haaa ~ ta sabarnyaa nakk habis SPM , last paper 8 dec pula tu .. tape2 , sempat lagi tengok .. btw , lagu OST Ombak Rindu ni best gilaa .. mendayu2 aku dengar suara Hafiz & Adira .. dengar bait2 lagu tu pun da menyentuh jiwa apa lagi cerita dia .. haaa ~ ta sabarnyaaa .. oke laa korang , dengar laa lagu OST Ombak Rindu nyanyian Hafiz & Adira ..


NOTA KAKI :
tak sabarnyee nak habis SPM and tak sabarnyaa nakk tengok movie Ombak Rindu ..


❤ anda suke post nie ? tekan aje button LIKE ❤

0 orang budak chubby:

Post a Comment

sila tinggalkan pesanan anda . ♥♥♥