kepelikkan !

haa ~ dah lame seyy tak update blog .. rinduunyeee kat my bushuk2 ni .. hehe .. :P dah 2minggu kot , aku tak bukak my bushuk nie .. :) makk aihh ! penuh dengan habok seyy my bushuk nie.. ee ! nie mesti bibik aku tak kemas kan .. haha .. takpe2 bushuk , nnti i bersihkan u uke .. haha ..

merepek ajee aku nie .. takde kerje laen agakknyee .. hehe .. jangan mare hee !! :P nope laa , aku actually tak tahu nak update pasal ape .. bcause otak tengah beku .. yelaa , bru lepas exam .. but , selase nie ade exam lgi .. yelaa mid-year exam pulakk .. huhu .. pening2 ! emmm ..

uke laa , sebenarnyee aku nakk luahkan perasaan aku nie sikit kat korang .. STOP!! pada siapa yg nakk tahu aka busybody aka kaki gosip [:P] , boleh teruskan membace .. BUT !! pada siapa yg malas nak busybody , dipersilakan tengok tv or tengok utube .. :P

nie aku nakk cerita sikit pasal seorg minah nie .. sebenarnyee aku dah penah mention pasal dia nie kat entry lepas2 [ korg cari sendri laa yee ] .. nie sampai sekarang aku tak tahu ape entah masalah dia .. sebab asal kiteorg bertembong je , dia mesti jeling2 aku ..ishh ! i don't like laa .. aku pun ta thu ape kene dengan minah tu ..

nie nak cerite ..
mase ari tu ade laa sesi ambil gambar pengawas perpustakaan .. ygpeliknyee tu dia nampak macam jeles je aku bile cikgu suruh aku duduk sebelah dengan cikgu penasihat.. yelaa , aku kan setiausaha so ade laa jawatan sikit .. yg bestnyee die tu naib je .. so ape2 hal aku boleh laa marah die .. haha .. [ gile kuasa betol aku ni ] aku rase laa kan myb die rase tercabar kut .. yelaa aku nie kan musoh die , tup tup aka aleh aleh , aku ketua die .. haha .. tergugat laa sikit iman die .. ehh !!


emmm , korg semua .. aku cerita pasal die nie bukan laa sebab nak mengutuk dia .. but aku rase PELIK , HAIRAN , BLUR , BINGUNG and BENGONG .. ehhhh !! yg bengong tu tak laa .. hee ~ kenape dia macam tu kat aku .. takde laa kalau tak puas ati dengan aku ckap je laa .. tak payah laa sampai nakk menjeling2 ku bertentang dengan aku .. haha .. :P

uke laa korg .. aku dah penat nak mengutuk dia lagi .. hehe ~ so ADIOS laa ea .. :P
❤ anda suke post nie ? tekan aje button LIKE ❤

2 orang budak chubby:

Anonymous said...

haha .. loly ase dea mmg jeles tat farah laa .. yelaa , farah g bgos dri dea , :)

syahirah .. said...

lantaklah dia nak jeling kat awk pon....buat x tau sudah.....jealous die kat awk x kan abis nyerlah....

Post a Comment

sila tinggalkan pesanan anda . ♥♥♥